3D nyomtatás tapasztalatok, ötletek, tippek

3D nyomtatás tapasztalatok, ötletek, tippek

Első 3D nyomtatónk, beüzemelés és első gondok

2017. november 26. - Szifi

Egyre divatosabb a 3d nyomtatás és a kíváncsiság miatt beszereztem egyet. A vásárlás a Ceality3D CR-10 PLA nyomtatóra esett. Több youtube csatornán dicsérik mind a minősége miatt, mind a nyomtatható felülete miatt. A teljes nyomtatható mérete 300*300*400 mm, ami tényleg elég emberes.

cr-10_kep.jpg

Maga a nyomtató biztonságosan csomagolva érkezett és tényleg könnyen össze lehet rakni. Amikor beindítottam rögtön működött, 3 MÁSODPERCIG. Ezt mondjuk tudta minden nyomtatás esetén, de ez nekem nem elég. Kiderült, hogy az a teflonszál, ami a fej és a nyomtatószálat mozgató/töltő motor között van egy pneumatikus csatlakozóba kell hogy kapcsolódjon.

20171126_122855.jpg

De ez a filléres alkatrész nem volt jó, a teflon szál folyamatosan kicsúszott belőle. Pár alkalom után rájöttem, hogy ez a gond és próbáltam ilyet szerezni. Sajnos semmilyen kínai oldalon nem találtam ilyet, de nem is akartam várni több mint egy hónapot. Kerestem itthon, de pont olyan méret, amit nem igazán tartanak a boltok.

Végül találtam egy helyet, ahol ígérték, hogy beszerzik pár nap alatt, de utána néztek, mert ilyet utoljára 2012-ban adtak el.

Rögtön be is raktam az géphez kapott SD kártyát és a rajta lévő teszt fájlokat ki is nyomtattam. A nyomtató csomagjában egy kisebb adag fehér PLA nyomtató száll volt, ezért csak azzal tudtam kinyomtatni őket

Meglepő módon tökéletesen sikerültek. Első egy ázsiai integető cica volt, remélem, hogy szerencsét hoz:)

20171126_122937_1.jpg

 

Második egy nagyméretű csavar anyával. A csavar tökéletesen passzol, tekerhető, méretpontos.

20171126_122945.jpg

 

Ha érdekli a 3d nyomtatás kövesse a blogot. Ha bérnyomtatás érdekeli IGAZÁN kedvező árakon akkor válasszon keressen minket.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sopiane3d.blog.hu/api/trackback/id/tr2613390151

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása